Atgal

„Nissan Micra" pardavimas pasaulyje viršijo 6 mln.



Daugiau kaip 70-yje šalių nuo 1982 m. važiavimo malonumą teikiančių automobilių gamintoja „Nissan Motor Co., Ltd." šiandien paskelbė, kad „Nissan Micra / March" pardavimas 2011 m. gegužės pabaigoje pasaulyje viršijo 6 mln. automobilių*1.

 

Daugelį metų „Nissan" kūrė kompaktiškus automobilius, kurie atitiko to meto poreikius. Pirmosios kartos „Nissan Micra / March" pasirodė 1982 m. ir greitai tapo gerai žinomi dėl teikiamų vairavimo galimybių, ekonomiškumo ir aukštos kokybės. Antrosios kartos „Micra / March" automobilis, pasiekęs pirkėjus 1992 m., pasižymėjo pažangiomis to meto technologijomis, pvz., kintamojo veikimo transmisija (CVT). Išsiskyrė ir trečiosios kartos modelis, pradėtas gaminti 2002 m., kuriame pirmajame iš „Nissan" modelių buvo įdiegtas elektroninis raktas. Atsižvelgiant į šiuolaikinės rinkos poreikius, ketvirtosios kartos modelyje, gaminamame nuo 2010 m., įdiegta „Nissan" tuščiosios eigos sustabdymo sistema ir naujos kartos „Xtronic CVT" technologijos, leidžiančios labai taupyti degalus. Yosuke Iwasa, „Nissan Micra / March" programos vyriausiasis pasaulinės rinkodaros vadybininkas sakė, kad „Micra / March" teikiamos vairavimo galimybės, fantastiškas patikimumas ir puikus gamintojų darbas padarė poveikį, pritraukė pirkėjų daugiau kaip 70 šalių visame pasaulyje."

 

Naujojo „Micra / March" pardavimas buvo pradėtas Tailande 2010 m. kovo mėn., paskui automobiliais pradėta prekiauti šalyse, kur anksčiau jo nebuvo galima įsigyti, pvz., Indijoje ir Kinijoje. Masaki Ishizuka, vyriausiasis gamybos specialistas paaiškino: „Mes įsiklausėme į galimų pirkėjų visame pasaulyje pageidavimus, ko jie norėtų automobilyje, ir tai įdiegėme naujos kartos modelyje."

 

„Nissan" „Micra / March" gamyba buvo sukoncentruota Japonijoje ir JK iki tol, kol buvo pradėtas gaminti trečiosios kartos modelis. Vėliau gamyba buvo perkelta į Tailando, Indijos, Kinijos ir Meksikos gamyklas. Kaip gamintojai tiki naujojo modelio pranašumu, parodo Ishizukos komentaras: „Mes norime išlaikyti aukštus kokybės standartus ir gaminti automobilius, pasižyminčius ypatumais, kurių pageidauja pirkėjai už nedidelę kainą visame pasaulyje". Nuo 2011 m. gegužės pabaigos 56 šalyse jau daugiau kaip 170 000 naujųjų „Nissan Micra / March".

 

Europa tradiciškai buvo didžiausia „Nissan Micra" pardavimo rinka. 2011 m. rugsėjo mėn. pirkėjus pasiekė dar ir papildomas modelis: naujasis „DIG-S Micra", kuriame įdiegtas HR12DDR variklis su kompresoriumi, kuris yra tarp geriausiųjų automobilių Europoje pagal degalų taupymą.

 

Japonijoje labai giriamas naujojo „Nissan March" dizainas, jis laimėjo Gero dizaino prizą*2, tai reiškia pripažinimą, kad automobilio dizainui negalima pateikti menkiausių priekaištų. Jam taip pat buvo skirtas Madingos spalvos prizas 2011 m., kuris teikiamas už automobilių spalvas*3 ir už tai, kaip jo dizainui panaudota spalva.

 

Tailande naujasis „Nissan March" tapo pirmuoju modeliu, kurį buvo pasiūlyta pardavinėti pagal Tailando vyriausybės ekologiškų automobilių projektą, atsižvelgiant į jo degalų taupymą. 2010 m. jis gavo „Grand Prix" grupės geriausio ekologiško metų automobilio apdovanojimą, o 2011 m. - geriausio iš automobilių su mažesniu nei 1 200 cm3 varikliu apdovanojimą.

 

Indijoje, nuo jo pasirodymo 2010 m. liepos mėn., „Micra" tapo pagrindiniu modeliu, skatinančiu „Nissan" pardavimą toje rinkoje, ir iki šiol jo parduota daugiau kaip 15 000. Nuo tada, kai automobilis prieš metus buvo pradėtas gaminti, pagaminta daugiau kaip 100 000 naujųjų „Micra" ir beveik 70 000 iš jų eksportuota. Žvelgiant į ateitį, Indija bus ta šalis, iš kurios „Nissan Micra" bus tiekiami į daugiau kaip 100 šalių Europoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje.

 

Išgirtas žiniasklaidos ir gerai priimtas jaunosios Kinijos pirkėjų kartos, naujasis „March" dėl trumpo apsisukimo spindulio, talpaus vidaus ir konkuruoti leidžiančio degalų taupymo nuo savo pasirodymo 2010 m. rugpjūčio mėn. tapo mėgstamiausiu.

 

Meksikoje naujasis „March" pasirodė 2011 m. balandžio mėn. ir jo parduodama nemažai. „Nissan Mexicana S.A. de C.V." vyriausiasis rinkodaros vadybininkas Roberto Acevalas pasakė: „Meksikos pirkėjai džiugiai sutiko naująjį „March" kaip puikų miesto automobilį, labiausiai dėl jo talpumo, patrauklumo, galimybės lengvai vairuoti ir neprilygstamo ekonomiškumo".

 

Nuo 2011 m. Brazilijoje „Nissan" pardavinės „March" su skirtingo degalų kiekio reikalaujančiais varikliais (FFV) - 1,0 l arba 1,6 l.

 

Tsuyoshi Kobayashi, „Micra / March" automobilių vyriausiasis inžinierius, paaiškino: „6 milijonai parduotų automobilių mums reiškia sėkmingą automobilio istoriją. Turėdami 28 metų kompaktiškų automobilių gaminimo patirtį, mes norime, kad mūsų pirkėjai gautų kuo vertingesnį naująjį „Nissan Micra / March", kuriame įdiegtos jo naujosios technologijos. Naujai sukurtoji V platforma, kuri įrengiama dvejuose gaminamuose naujuose modeliuose, mažesnis variklio svoris ir nauja aerodinaminė įranga lėmė tai, kad pagal degalų taupymą automobilis yra vienas geriausių šios klasės automobilių. Be to, nepriekaištingai laikydamiesi bendrųjų kokybės valdymo standartų pagal „Nissan" gamybos metodą (NPW), mes pagaminame automobilius, kuriuos pirkėjai visame pasaulyje gali vairuoti ir būti tikri, kad jie tenkina pasaulinius kokybės standartus".

 

Yosuke Iwasa apibendrino „Nissan" patirtį ir sakė, jog „Nissan" ilgą laiką siekė tiekti itin vertingus automobilius pirkėjams viso pasaulio rinkose". Kompaktiški automobiliai kaip niekad anksčiau pasidarė svarbūs, pasauliui siekiant apriboti anglies dvideginio patekimą į aplinką. Laikantis nulinės emisijos ir važiavimo be teršalų (PURE DRIVE)*4 strategijų, mes skubame kuo greičiau pasiūlyti „Nissan Micra / March" pirkėjams 160 šalių visame pasaulyje".

 

 

*1: Įskaitant „Nissan Micra C+C".

*2: Gero dizaino prizas yra vienintelė visapusiška programa, skirta įvertinti ir paskatinti dizaino raidą Japonijoje. Sukurtas tam, kad būtų atrinkti ir viešai skelbiami gero dizaino pavyzdžiai, turint tikslą pagerinti gyvenimo standartus, paskatinti pramonės plėtrą ir eksportą, - pagerinti produkto kokybę ir gerinti dizainą, - prizas kiekvienais metais susilaukia 3 000 pasiūlomų pretendentų. Jie yra visapusiškai įvertinami taikant tokius kriterijus, kaip naujumo ir rafinuotumo, sukurtos vertės ir socialinio reikšmingumo.

*3: Prizus už automobilio spalvą: nuo 1998 m. prizas už automobilio spalvą teikiamas įtakingiems automobilių spalvų panaudojimo dizainui sprendimams, spalvoms, turinčioms kultūrinę ir estetinę vertę. Prizas teikiamas jau 13-(i)us metus.
Japonijos mados asociacija - Japonijos mados spalvų tarnyba (JAFCA)

*4: „PURE DRIVE" strategija: viena iš susijusių „Nissan" anglies dvideginio patekimo į aplinką mažinimo strategijų (antroji - nulinės emisijos). Laikantis „PURE DRIVE" strategijos, pagaminti automobiliai sukonstruoti taip, kad jie yra ekonomiškiausi šioje masiškai gaminamų modelių klasėje, įdiegtos optimalios kitos kartos ekologiškos technologijos: tuščiosios eigos sustabdymo sistema, švariu dyzelinu varomi varikliai ir hibridinės technologijos.

 

 

„Micra / March" bendra pardavimo apimtis (remiantis „Nissan" operatyviais pranešimais)

Apimties proporcinė dalis pagal kartas:

1-oji karta: apie 1,65 mln. automobilių.

2-oji karta: apie 2,54 mln. automobilių.

3-oji karta: apie 1,63 mln. automobilių.

4-oji karta: apie 170 000 automobilių.

 

Proporcinė dalis pagal regioną:

Japonijoje: apie 2,37 mln. automobilių.

už Japonijos ribų: apie 3,63 mln. automobilių.