Atgal

NISSAN JUKE-R RADIKALUSIS KOMPAKTIŠKASIS CROSSOVER

JUKE-R - NAUJA AŠTRIŲ POJŪČIŲ INJEKCIJA Į CROSSOVER AUTOMOBILIŲ RINKĄ
"Juke" ir "GT-R" - du automobiliai - vienas radikalusis kompaktiškasis crossover
Vienetinis konceptinis automobilis, siekiant išbandyti visuomenės reakciją į tikrai sportišką "Juke"
Išryškina crossover automobilių žavesį
Pilnai parengtas viešam naudojimui su "GT-R" agregatais
Sukurtas bedradarbiaujant "RML" ir "Nissan Technical Centre for Europe" (NTC-E)
Automobilis šiuo metu yra kuriamas; Lapkritį numatomi pirmieji bandymai.

ROLLE, 2011 spalio 4 diena
Klausimas: Kas bus jei "sukryžmintume" "Nissan Juke" su "Nissan GT-R"?
Atsakymas: Turėsime greičiausią, nuostabiausią ir "kiečiausią" kompaktiškąjį crossover visame pasaulyje.

Negana to, kad "Nissan" performavo naujų automobilių rinką, sukurdami crossover segmento automobilį - to sėkmę liudija dideli "Qashqai" ir "Juke" modelių pardavimai - "Nissan" sugalvojo sukurti "Juke-R" - pirmajį super crossover automobilį.

Nors automoilis dar kuriamas, tačiau jau galima matyti, kad automobilis išlaikys Juke linijas su papildomai praplatintomis ratų arkomis, patobulintu priekiniu ir galiniu bamperiais bei unikaliu dviejų dalių galiniu stogo aptaku. Šie nauji bruožai pabrėža, jog tai nėra eilinis crossover - tai "Juke", kuris galvoja, kad yra "GT-R" - ir tam jis turi puikią priežastį. Deja, tai nėra serijinės gamybos automobilis, tai kocepcinis automobilis paruoštas viešam naudojimui, suprojektuotas "Nissan", o pagamintas kartu su pirmajančia automobilių sporto įrangos gamintoja "RML" bei "Nissan Technology Centre for Europe" (NTC-E).

Po variklio gaubtu slepiasi 3.8 litro, dviejų turbinų, V6 variklis, montuojamas į garsųjį "Nissan" super automobilį. Po bagažinės dugnu slepiasi "GT-R" šešių pavarų dėžė, jungianti priekinę ir galinę modifikuotą "GT-R 4WD" važiuoklę, o 20 colių „RAYS" lengvojo lydinio ratlankiai užpildo kiekvieną rato arką.


Salono viduje subtiliai dera crossover ir supercar automobilių apdailos elementai. "Juke" prietaisų skydelis buvo modifikuotas, kad sutalpintų "GT-R" matuoklius su pritaikytu 7 colių LCD ekranu. "Juke" išskirtinis bruožas - centrinė konsolė, kurios dizainas įkvėptas motociklo bako, išliko, o visi kiti apdailos elementai atrodo, kaip automobilio, kuris nuo pat pradžių buvo kuriamas lenktynių trasai. Dvi priekinės lenktyninės sėdynės su penkių taškų saugos diržais sumontuotos iš toli pastebimų saugos lankų, atitinkančių FIA keliamiems saugos reikalavimams, apsuptyje ir sustiprintas kėbulas, kad atlaikytų maksimaliais apkrovas.

"Nissan Juke" šiandien yra pats įdomiausias automobilis rinkoje. Jo išryškntas crossover dizainas pritraukė visų Europos pirkėjų dėmesį. Vos po vienerių metų jų jau parduota daugiau nei 100,000 vienetų," sako Polas Vilkoksas, "Nissan Europe" pardavimų ir rinkodaros vyresnysis vice prezidentas.

""Juke" puikiai dera prie sportinių automobilių, o "Juke-R" ištirs šią teritoriją. Kaip ir kelyje, taip ir lenktynių trasoje "Juke-R" apjungia du labiausia jaudinančius automobilius iš visos mūsų modelių gamos ir pabrėžia, kad technologinės inovacijos yra varančioji Nissan jėga. Šis automobilis daugiau nei pabrėš dinamiško vairavimo patirtį, kurią mes stengiamės suteikti visiems mūsų pagamintiems automobiliams."

Jei pageidaujate sužinoti daugiau apie "Juke-R" ir sekti automobiliu kūrimo eigą, prašome apsilankykite: https://www.facebook.com/NissanJukeOfficial arba
http://www.youtube.com/user/NissanJuke

Informacija:

Bus sukurti tik du "Juke-R", vienas su vairu kairėje ir dešinėje pusėse.

Nissan dalyvauja automobilių lenktynėse nuo 1960 metų ir šiuo metu dalyvauja "FIA GT1 World Championship", "Super GT" ir "LMP2" bei daugelyje kitų lenktynių visame pasaulyje.

"Nissan" yra "GT Academy" įkūrėja - unikalios varžybos "Playstation's Gran Turismo" žadimo pagrindu, kur svajonė, tapti tikru lenktyninku, tampa realybe.


"Nissan" ir "RML"
Nissan jau 21 metus pasitelkia "RML" kompanijos patirtį, kuriant specialius projektus.

Pagrindinės datos:
1984 - lentynininkas ir automobilių sporto inžinierius Rėjus Malokas įkuria "Ray Mallock Limited" (RML) kompaniją. Kompanijos savo veiklą pradėjo kurdama sportinių automobilių prototipus "World Sportscar Championship" varžyboms.
1990 - pirmas "RML" projektas su "Nissan", kuriant "R90C" prototipą "Le Mans" lenktynėms. Automobilis laimėjo pirmąją startinę poziciją, pirmavo pirmąsias penkias varžybų valandas bei įveikė greičiausią varžybų ratą, kol buvo išstumtas iš trasos ir priverstas sustoti.
1998-1999 - "RML" projektas su "Nissan" parengiant "Nissan Primera" automobilį "British Touring Car Championship" lenktynėms. 1998 ir 1999 metais iškovotos komandinė ir gamintojo taurės, o 1999 metais Laurent Aïello iškovojo čempiono titulą vairuotojų įskaitoje.
2003 - "RML" sukuria "vilką avies kailyje" - "Micra-R" - mažytis miesto automobilis su pilnai varžyboms paruoštu "Nissan Primera" varikliu sumontuotu galinių sėdynių vietoje. Vėliau šį variklį pakeitė V6 variklis iš "Nissan 350Z".
"Nissan" Europoje
"Nissan" yra gausiausia darbuotojų skaičiumi ne Europos įmonė Europoje, kurioje dirba daugiau nei 12,500 darbuotojų dizaino, tyrimų ir vystymo, gamybos, logistikos, pardavimų ir rinkodaros srityse. "Nissan" gamyklos Anglijoje, Ispanijoje ir Rusijoje pagamino daugiau nei 528,000 automobilių įskaitant mažuosius miesto automobilius, apdovanojimus pelniusius crossover, SUV ir komercinius automobilius. Šiuo metu "Nissan" siūlo net 24 įvairius produktus visoje Europoje bei siekia tapti pirmaujančiu Japonijos gamintoju Europoje.

"Nissan Nordic Europe OY"
„Nissan Nordic Europe OY" yra "Nissan" atstovybė Skandinavijoje ir Baltijos šalims, kurios pagrindinė veikla - "Nissan" transporto priemonių ir atsarginių dalių importas ir didmeninė prekyba per "Nissan" platintojus Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje. „Nissan Nordic Europe" Estijos atstovybė įsikūrusi Taline adresu Osmussaare tee 10, ji aptarnauja Baltijos šalių platintojus.