Atgal

„NISSAN QASHQAI 1.6 DCI" - VAIRAVIMO MALONUMAS IR MAŽOS EMISIJOS

--Galia, ekonomija ir maža emisija pasižymintis modernus naujas Qashqai dyzelinis variklis --
1,6 dCi „Pure Drive" variklio mažas emisijas garantuoja....
- galia ir aukštas sukimo momentas, užtikrinantys puikią vairavimo dinamiką
- stipri degalų ekonomija
Montuojamas „Qashqai" ir „Qashqai+2" modeliuose, su mechanine pavarų dėže
Įdiegta „Around View Monitor" (Aplinkinio vaizdo monitoriaus) sistema - papildoma funkcija, pirmą kartą taikoma C segmento automobilyje
Dar žemesnės CO2 emisijos su sistema „Stop / Start", kuri bus pradėta diegti jau 2012 metų pradžioje
Vykdydama savo pažadą nuolatos mažinti automobilių emisijas, „Nissan" sukūrė naują geriausiai parduodamo „Qashqai" automobilio „Pure Drive"* versiją, išskiriančią tik 129 g/km CO2 ir sunaudojančią tik 4,9 l/km degalų.

Jis yra varomas visiškai nauju moderniu 1,6 litro dyzeliniu varikliu, kuris ne tik labai ekonomiškai naudoja degalus ir išskiria mažas emisijas, bet taip pat pasižymi tokiu pat sukimo momentu ir maksimaliu greičiu, kaip ir 2,0 litrų dCi variklis, kurį jis keičia.

Didžiausias šio naujojo variklio galia yra 130 AG, kurią palaiko išskirtinė 320 Nm sukimo momentas, pasiekimas prie 1750 aps./min. Ir tai tik pradžia. Kitų metų pradžioje rinkoje pasirodys versija su „Nissan" sistema „Stop / Start", kuri padės dar labiau sumažinti CO2 emisijas iki nepaprastos 119 g/km ribos, o degalų sąnaudas iki 4,5 l/100 km.

"Nissan dominuoja rinkoje novatoriško dizaino ir vartotojui naudingų technologijų dėka. Šiuo nauju dyzeliniu varikliu, mes suteikiame savo klientams geriausią iš abiejų pasaulių - mažas emisijas ir dar geresnį vairavimo efektyvumą."

„Tai nepaprastas variklis - daugeliu atžvilgių geriausias savo klasėje. Jis atitinka 2,0 litrų dCi variklio galią, tačiau degalų sąnaudos ir emisijos atitinka ar net yra mažesnės nei mūsų 1,5 l dCi variklio", - teigia Paul Willcox, vyresnysis „Nissan Europe" viceprezidentas.

Norint automobiliui suteikti daugiau jaudulio, pateikiama daugybė modernių naujų įrangos elementų, įskaitant sistemą „Around View Monitor"(Aplinkinio vaizdo monitorius), pirmą kartą įdiegtą C segmento automobilyje. Dažniau randama prabangiuose automobiliuose AVM sistema naudoja daugybę mažų kamerų, esančių automobilio išorėje ir leidžiančių apžvelgti aplinką, kad automobilio pastatymas ir manevravimas būtų kiek įmanoma saugesnis. Be šios naujienos, „QASHQAI" ir „QASHQAI+2", bazinėje „Visia" komplektacijoje bus montuojama ir pastovaus greičio palaikymo sistema (angl. - cruise control) su greičio ribotuvu.

Šie naujausi pasiekimai pabrėžia „Nissan" pirmavimą sparčiai augančiame crossover automobilių segmente ir leidžia „Qashqai" visa galva lenkti savo konkurentus.

„2007 metais pradėjus prekiauti „Qashqai", šis modelis greitai perrašė C segmento taisyklių knygą, pasiūlydamas naujovių ir originalumo prieš tai buvusioje konservatyvioje rinkoje. SUV išvaizdos ir užtikrinto dinamiško valdymo, didžiulio našumo ir erdvaus vidaus derinys atitiko automobilių pirkėjų poreikius.

„Šiek tiek daugiau nei per keturis su puse metų Sanderlando gamykloje, kurioje visą parą dirba trys pamainos, mes pagaminome daugiau nei vieną milijoną „Qashqai" ir septynviečio „Qashqai+2" modelių. Vidutiniškai per dieną mes pagaminame 1200 vienetų", - teigia Guillaume Cartier, „Nissan Europe" pardavimų viceprezidentas.

„Naujasis „Pure Drive 1.6 dCi Qashqai" su modernia „Stop / Start" ir „Around View Monitor" įranga, užtikrins mūsų pirmavimą C segmente", -pridūrė jis.

* „Pure Drive" yra naudojamas kiekviename „Nissan" gaminyje, kurio emisijos yra iki 130 g/km arba mažiau. Pradėjus ją naudoti, galutinė riba buvo 140 g, tačiau „Nissan Green Programme" tikslas ją vis mažinti. Programos 2013 metų tikslas yra 120 g riba.