DEBIUTUOJA VISIŠKAI NAUJAS „NISSAN NV300“ FURGONAS / Fakto Autocentras / Naujienos

DEBIUTUOJA VISIŠKAI NAUJAS „NISSAN NV300“ FURGONAS

  • Pasaulinis „NV300" krovininio furgono debiutas
  • „Nissan" vienas gausiausių asortimentų lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
  • Puiki platforma modifikacijoms pagal užsakymą
  • Unikali segmente penkerių metų / 160 000 km gamintojo garantija
  • Efektyvūs ir galingi varikliai, kurių degalų sąnaudos siekia 5,6 litro / 100 km
  • Dvejų metų / 40 000 km techninės priežiūros intervalai padeda sumažinti eksploatavimo išlaidas

21.9.2016 – Po trumpo pasirodymo per UEFA Čempionų lygos finalą gegužės mėnesį, „Nissan" oficialiai pristato visiškai naują furgoną „NV300".

Nekantriai laukta „Primastar" pamaina „NV300" yra tarp „NV200" / „e-NV200" ir „NV400" „Nissan" lengvųjų komercinių automobilių, skitų Europos rinkai, gamoje. Tai labai svarbus kompanijai modelio pristatymas, nes užpildo „Nissan" komercinių automobilių gamos asortimentą.

Su šiuo vidutinio dydžio furgonu „Nissan" turi vieną plačiausių komercinių transporto priemonių asortimentų rinkoje ir leidžia atstovybėms vienoje vietoje aptarnauti furgonų, sunkvežimių ir pikapų klientus.

Palaikantis prekės ženklo platesnę strategiją, kuri taip pat apima „NV200" / „e-NV200" ir apdovanojimus pelniusį „Navara" pikapą, „NV300" yra galimas kaip krovininis furgonas ir „Combi" keleivinė transporto priemonė. Be to, galima kabinos su platforma versija kaip važiuoklė be kėbulo ir ji yra tobula platforma gaminti specialiuosius modelius.

Vardan neprilygstamos ramybės „NV300" suteikiama industrijoje geriausia „Nissan" penkerių metų / 160 000 km garantija, kuri taip pat galioja visiems originaliems „Nissan" priedams, sumontuotiems transporto priemonėje. Su efektyvių variklių asortimentu ir mažomis techninės priežiūros išlaidomis „NV300" yra naujasis segmento „eksploatavimo išlaidų čempionas".

 

Jis buvo kruopščiai suprojektuotas, kad suteiktų verslo naudotojams universalią „mobiliojo ofiso" aplinką su keleiviniam automobiliui prilygstančiu kabinos komfortu ir vairavimo rafinuotumu. „NV300" yra išskirtinis ir su efektyvių dyzelinių variklių asortimentu, išskirtine dinamika kelyje, kontroliuojama pagalba vairuotojui ir saugumo technologijomis.

Surinktas „Renault-Nissan" aljanso gamykloje Sanduvilyje, Prancūzijoje, „NV300" visoje Europoje bus parduodamas nuo lapkričio mėn. Lietuvoje debiutuoja pirmoje 2017 metų pusėje.

Lanksti ir gerai pritaikoma platforma

„NV300" yra lanksti ir gerai pritaikoma platforma modifikacijoms bei praktiška ir naudotojui patogi transporto priemonė.

Siūlomos dviejų galimų ilgių ir dviejų aukščių furgono modifikacijos. „Combi" versijos galimos dviejų skirtingų ilgių ir suteikia iki šešių sėdimų vietų. Papildomam lankstumui galimi keli galinių ir šoninių durelių deriniai. Naudotojams, kuriems reikia vietos keleiviams, siūlome „NV300 Combi" su devyniomis sėdimomis vietomis.

Net L1 versijoje galima sutalpinti iki trijų standartinių „Euro" padėklų, o L1H1 krovininio furgono pakrovimo platforma yra 110 mm ilgesnė už „Primastar". Joje galima lengvai sutalpinti iki 10 vienetų 2,5 metro ilgio gipso kartono lakštų. Liukas kabinos pertvaroje skirtas gabenti ilgus krovinius - iki 3,75 metro L1 ir iki 4,15 metro L2 versijose. Krovinių erdvė gale svyruoja nuo 5,2 m3 iki 8,3 m3, priklausomai nuo pasirinkto modelio.

Galima apsauginė medžio apdaila ir LED vidaus apšvietimas, kartu su universaliais vidaus stelažais ir net iki 20 vidinių kablių kroviniams tvirtinti.

Verslo klientams su ypatingais poreikiais „NV300" versija su kabina ir platforma suteikia tobulą pagrindą kurti specialios paskirties versijas.

Praktiškos kabinos funkcijos

Visiškai naujo „NV300" kabina buvo kruopščiai projektuojama, kad būtų kiek įmanoma ergonomiškesnė ir patogesnė. Visos „NV300" versijos parduodamos su reguliuojama vairavimo padėtimi ir mobiliojo ofiso moduliu, leidžiančiu vairuotojams pasirinkti funkcijas, kurios palengvina jų darbą.

Siūlomas nešiojamojo kompiuterio laikymo sprendimas, puodelio ir segtuvo laikikliai  bei iki 89 litrų vietos daiktadėžėse.

Kaip papildoma įranga montuojama „NissanConnect" informacijos ir pramogų sistema su palydovine navigacija, DAB skaitmeniniu radiju, „Siri" valdymu balsu („iPhone" naudotojams), galinio vaizdo kamera ir USB žemėlapių atnaujinimas.

Visuose modeliuose, skirtuose Skandinavijos ir Baltijos šalims, standartiškai montuojamas papildomas salono šildytuvas.

Saugumas

Plataus vaizdo durelių veidrodėliai yra standartinė įranga, o pagalbinė statymo sistema su galinio vaizdo kameros vaizdu, rodomu galinio vaizdo veidrodėlyje, ir galiniais statymo jutikliais yra galima. Neapžvelgiamos zonos veidrodėlis, sumontuotas keleivio pusės skydelyje nuo saulės, yra standartinė įranga tam tikruose modeliuose. Apdailos lygiai ir tikslios specifikacijos priklauso nuo rinkos.

 

Kiekviename „NV300" sumontuotos elektroninės saugumo ir pagalbos vairuotojui technologijos, įskaitant stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS), elektroninę stabilumo programą (ESP), antislydimo reguliavimo sukibimo valdymą (ASR) ir pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistemą, o padangų slėgio stebėjimo sistema yra standartinė „Combi" įranga.

Variklio parinktys

Su „NV300" siūlomos keturios variklių parinktys. Visi naudoja patikimą „Nissan" 1,6 litrų dCi dyzelinį variklį, kurie jau montuojami miesto visureigiuose „Qashqai" ir „X-Trail", išvystantį 95 AG, 120 AG, 125 AG, 145 AG. Du pirmieji turi vieną turbiną, o pastaroji pora turi dvi. Visi suporuoti su šešių pavarų mechanine transmisija. Bet ne visi varikliai galimi su visų tipų kėbulais.

Dyzelino dalelių filtras visuose varikliuose yra standartinė įranga ir visi atitinka „Euro 6" taršos standartus. Be to, visuose sumontuota atrankinės katalitinės redukcijos (SCR) technologija, kuri, naudodama atskirame automobilio bake supiltą „AdBlue" karbamido tirpalą, leidžia azoto oksido (NOx) redukcijos reakcijoms vykti oksiduojančioje atmosferoje, taip sumažinant išmetamų NOx teršalų kiekį.

Modeliai su dvejomis turbinomis turi „Stop/Start" sistemą, kuri užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir „ECO" režimą su pavarų perjungimo indikatoriumi. Šios finkcijos yra papildomos versijose su 95 AG agregatu. Sistema leidžia vairuotojams optimizuoti degalų suvartojimą ribojant sukimo momentą ir padarant akceleratoriaus reagavimą sklandesnį. Efektyviausiai degalus vartojantis krovininis furgonas yra 125 AG, kurio bendrojo ciklo degalų suvartojimas yra 5,9 litro / 100 km, o CO2 tarša yra tik 155 g/km. „Combi" rodikliai dar geresni: 5,6 litro / 100 km ir 145 g/km.

Viso asortimento vidutinis degalų suvartojimas yra 1,0 litru / 100 km žemesnės už senąją „Nissan Primastar" versiją. Kartu su ilgiausia segmente „Nissan" penkerių metų / 160 000 km garantija , taip pat galiojančia visiems originaliems „Nissan" priedams ir aksesuarams, ir rekomenduojamu dvejų metų / 40 000 km techninės priežiūros intervalu, „NV300" yra naujasis eksploatavimo išlaidų čempionas vidutinio dydžio furgonų sektoriuje.

Išorė

„NV300" išorė buvo tikslingai projektuota, norint ją sugretinti su esamu „Nissan" komercinių modelių asortimentu ir gerai žinomais miesto visureigiais „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail". „V" formos priekinių grotelių dizainas atspindi nenuginčijamą giminystės ryšį.

Siūlome 10 išorės spalvų asortimentą: keturios paprastos dažų dangos - „Magma Red", „Mole Grey", „Glacier White" ir „Bamboo Green", ir metalizuotos - „Oyster Grey", „Mercury Grey", „Jet Black", „Panorama Blue", „Copper Brown" ir „Stone". Standartiškai baziniai modeliai montuojami su 16 colių plieniniais ratlankiais, o 17 colių lengvo lydinio ratus galima pasirinkti, kaip papildomą įrangą.